Ny i bloggvärlden!

Nu har man kommit in i världen och skaffat sig en blogg!
Tycker det är så många som har frågor, funderingar och är intresserad av mitt liv och mina barn så då tänkte jag att jag kunde skaffa en blogg hehe.
Therese Östansjö var så snäll och hjälpte mig eftersom jag inte är nå insatt eller intresse för blogg så visste inte hur jag skulle gå till väga.
Louise sa idag när hon var här att idag var en stor dag för att Linn skulle skaffa blogg haha, inte vet jag riktigt vad hon mena med det men hon är gullig ändå !
I alla fall så sitter jag och lär mig lite men har inte så mycket tid just nu för att Oddes föräldrar är här och hälsar på så får skriva lite till senare.
hej så länge ;) PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jasså du har gått och blivit bloggare:) Vad kul! Jag brukar inte följa bloggar men om du bloggar då ska jag absolut följa din blogg! Lycka till. Kram.

2011-01-25 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0