Nya kläder! :)

JA, ni läste rätt! LINN har köpt nya kläder ;)
Innan jag, Tess och Malin spelade skip-bo så läste jag ett mail från boutique såfin om att det var rea där men tänkte att det har jag absolut inte råd med den här månaden! Vi var ju tvungen att köpa nya bromsbilägg och skit till bilen idag för 3000 :/
Sen började vi och spela och PLING sa det i min telefon (ett sms) hehe.. På smset stod det att jag hade vunnit på ringen så jag hade ett presentkort där nere som väntade på mig :D
Då min mamma var här när jag fick det så kom jag på att jag skulle ha skyndat mig ner innan dom stänger eftersom det är sista dagen på rean!
Så jag frågade Tess om hon hade lust att köra ner mig och så frågade jag mamma om hon hade bråttom hem eller om hon kunde passa barnen under tiden.
Självklart kunder hon göra det, vilken jag hade kunnat gissat ;) TACK mamma!
Så vi åkte ner på boutique såfin!
Frågade efter mitt presentkort, trodde att det var på 1020 eller nått sånt men då var det på 1320 :) Jag skulle kolla på byxor sa jag för jag har ett par jeans som jag kommer i
efter förlossningen!
Jag kom hem med 4 par byxor och en tröja för 800 någonting :D


DOM HÄR BLEV DET :D :D




Nu har Odde åkt så jag ska väl ta och fixa det som ska göras innan jag kan lägga mig, kolla på tv och sen sova för flickorna sover redan!!
I morgon prommis med Tess!! :D


PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Såna där skinnleggings köpte jag igår också, 75 kr är galet billigt! :)

2011-01-26 @ 22:07:35
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0