Pang! så vart DU utan bil :P

Hejsan Hoppsan!

Har inte haft tid förens nu och skriva .
I morse alla fall så bestämde jag och tess att vi skulle åka till Järvsö och gå på kykis och överaska min mor!
Men Tess kom bara till Esras så sa det PANG !!!
Då fick hon inte stopp på sin "lilla" volvo :P Så då kom det en annan liten volvo och körde in i henne, rätt i sidan, i bakdörren (tur) !!
Så då packade jag flickorna i vagnen så gick jag dit och höll henne sällskap under tiden dom skrev försäkringspapper och fixade med bilarna.
Sen när dom var klar med allt det så gick jag och flickorna hem för det var dax med mat för dom.
Tess åkte med Thomsson upp till sjukhuset för Tess hade ont i ryggen! :/
<------  Tessans bil
<------ Bilen hon krockade med
-------
När jag hade matat klart Alice så kom Näslund med mat till mig och han så då satt vi och käka det :) (Tack)
Sen kom Thomsson och Tess, dom hade oxå mat så då satt dom här och åt det !
Sen åkte Tess hem till sig med sin mor och Thomsson gick hem till sig.
Näslund stannade kvar en stund för han skulle vänta på att Odde kom hem men han kom aldrig så han åkte hem oxå.
Sen har jag diskat och plockat lite här nu för flickorna sover !
Väntar på att älsk och Käcken ska komma så jag kan börja med maten :)
(fläskfile, potatisgratäng och bea) :D MUMS!!
Ikväll blir det väl tv och mys med familjen (extra sonen käcken) :)))
JUST, idag fick jag äntligen tack korten från dopet så dom har jag skrivit adresser på och fixat med dom så snart kommer dom :D
---
Nu kom älsk och "sonen" så nu ska jag gå och laga mat !
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0