Prommis, lugn dag!

Då var jag här igen :P
Idag har det varit en lugn och skön dag :)
Som sagt så tog jag, flickorna och Tess en prommis ner mot stan!
Gick hem till Louise och tog en fika där :)
Alice skit glad!           Lea får ny boddy       Louise myser med Lea
Alice är sugen på Cola ;)
Sen gick vi in på stan en sväng för jag skulle kolla på kuddar till flickorna men hitta inge! :/
Sen åkte vi buss hem för det var så sent och Tess hade ont i sin förre detta brutna fot :P HAHA
Klev av bussen, gick och mötte Madde så hon följde med mig hem och Tess åkte hem direkt !
När vi kom in så började jag med maten direkt .
Det blev panerad fisk med mos och remolad sås :D MUMS!!
Sen vart det lite tv mys innan barnen skulle ha mat !
Nu är dom matad, fått pyjamas och ligger i sängen och sover eller håller på att somnar alla fall! Ligger i sängen alla fall!
Putte och Madde är här och kollar på sveriges värsta bilförare, och efter det blir det
Svensk Maffia !! :)
Odde är och byter bil och fixar för i morgon ska den lagas!
Byta bromsbelägg och nå mer :S :P
Nu ska jag sätta mig och vara social !
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0