Sover !

Nu har flickorna somnat alla fall :)
Så nu sitter jag här igen i min ensamhet och skriver med Tess på msn och sitter på face
och pratar med tok Jennifer!
Pratade nyss lite med Malin, mycket trevligt :)
Odde åkte precis här och skulle skjusa Käcken till bussen!
Idag hade jag hoppat på att jag skulle få brev från bollnäs bostäder oxå men ingenting sånt :(
Får hoppas på i morgon istället då :D :D (är så sugen på den)
Det här är alla fall första kvällen på länge som jag slipper stå i köket eller tvätta när flickorna har somnat :)
Gjorde allt sånt under dagen! :)
Jag kan bara sitta här eller framför tvn och slappna av :D
-------
I morgon ska jag träffa bästa Elin och lilla söta Thea på stan eller hemma hos dom och ta en fika :)
Sen på Onsdag kommer tok Jennifer :) Vad ska vi hitta på nå för tok stumpan ? Ner på stan och röjja?
Visa vem som bestämmer ! ;) LEA OCH ALICE !!! :D :D :D
Sen Torsdag och Fredag vet jag inte vad man hittar på . Skulle gissa att Jennifer kommer för hon har blivit
kär i mig ;) (säg ingenting till NICKO eller ODDE) ;) HAHA
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0