Underbar Måndag :)

Idag är det underbar Måndag och älsklingen är hemma :D
Så skönt att ha han hemma, mindre trist med vädret :/
Flickorna sitter just nu på golvet och leker med leksaker, eller rättaresagt slåss om leksaker :P
Allt Lea tar upp från golvet tar Alice från henne direkt ! Men Lea klagar inte alla fall sötis:) Dom måste ju lära sig!
Älsklingen ligger och sover i sängen, låter han sova en stund idag :)
Mormor och Morfar Jan ska komma idag och hälsa på ! :)
JUST, kan berätta att igår beställde jag kläder :)
Jag beställde en jacka och ett linne till mig själv ! :)
Sen fick flickorna en varsin jacka av mormor :) SÅÅÅÅ SÖÖÖÖT!!
Sakerna kommer till helgen så jag längtar ! :)
Jackorna är lite för stor för flickorna men det är bara bra så dom kan ha dom till hösten :D
------------
Nu ska jag gå och göra gröt till flickorna :D
Ha en underbar Måndag ni med !! :))
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0