huvudvärk!

Då har man huvudvärk då :( 
Men det börjar bli bättre så det är skönt! :)
Idag har jag och flickorna varit på stan med Jennifer och Eddie ! Gick ner oxå ! :=)
Blev bjuden på fika där nere och sen åkte vi buss hem!
När vi kom hem så gjorde jag middag (baconröra med makaroner) :)
Nu är älsklingens familj på besök så ska gå och prata med dom!
----------
Apropå lägenheten så ringde odde till bovärden idag och han sa att målaren skulle ringa när dom var klar och det hade han inte gjort :S Och han blev klar i förrgår! Så dålig stil!
Så en städfirma kanske skulle komma innan helgen, brodde på om bovärden hann ringa efter dom !? Vad är det för stil? Det är väl bara att ringa, hur långt tid tar det ? 2 MIN MAX!! UFO!
Annars skulle dom komma nästa vecka sa han!
JAG VILL FLYTTA NU!! NYSS!!
-----------

PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Tävla om ett supersnyggt armband i min blogg! :) http://anjahakanson.blogspot.com/2011/03/tavling_16.html

2011-03-16 @ 21:39:27
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0