Järvsö, Jennifer, Kyrkis och 5 månader!! <3<3<3

Idag har jag, flickorna och Jennifer varit till Järvsö och gått på kyrkis (mammas jobb) :)
Det var jätte trevligt och mysigt! Vi är så duktig som går så mycket och samtidigt hittar på saker!
Vad skulle jag göra utan dig Jennifer? Tack för att du finns här för mig! <3<3


Nu har vi precis ätit sebylla mat, jag, älsklingen, jennifer och nikko :)
Sen blev det kortspelet plump :)
Nu har älsklingen och Nikko åkt för att flytta sakerna från förådet till nya lägenheten.
Jag och Jennifer sitter och kollar på tv och väntar på att en unge i minuten ska börja :)
Och sen självklart Big Brother !! :)
-----------
Idag är även våra underbara flickor hela 5 månader!
Tänk, 5 månader!!
Det går sååååå fort! Och guuuud vad jag älskar dom, det bästa som har hänt i vårat liv!
Vi fyra, min familj, vårat liv!! <3<3
Grattis mina älskade döttrar Alice och Lea Oderstad !! <3<3


------------
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: tant jennifer ;)

klart jag finns och ställer up! :) Och TACK för att du finns för mig söthöna! <3 frågan är vadf jag skulle gjort utan dig! jaa vi är så duktiga som går och vi har kul varje gång med :D PUSS <3

2011-03-09 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0