Älsklingens dag!!

Hejsan allesammans !!
Nu har jag fått skäll om den här bloggen och ja vet att det inte kommer in mycket alls men har fortfarande inte fixat internet på den riktiga datorn så nu får jag sitta snett i soffan och skriva vid tvn! Får ont i rygg och nacke :P
Skiter man väl i, just nu :P
Det skulle ju ha kommit in bilder på lägenheten men det har jag inte heller fixat, ska leta fram kamera kabeln efter det här inlägget kanske så kan jag lägga in lite bilder :) Låter de bra? JAAA!! ;)
MEN, alla fall!!
I morgon fyller MIN ÄLSKLING ÅR!!! :)))))
Han blir 23 år, lika som jag blir i September! Båda är född 88! :)
Så i morgon kommer min mamma och låsas pappa hit och ska fixa och sen ska vi evuntellt röva bort älsk och gå ut och äta :))) Men som ni förstår så vet han inte om middagen ute så säg ingenting till han! :)
Så i helgen är det fullbokat med massa folk som ska komma och + att vi har tryckt in ett dop på Lördag!
Philip Nordhs dop! :) Så det ska vi på, fast bara till kyrkan för sen ska vi hem och fortsätta fira älsklingen!
------------
Nu ska jag gå och leta kabeln innan älsklingen kommer så ska vi åka och fixa lite innan i morgon! :)
Hoppas allt är bra med alla läsare!

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0