Flytta :S :P

Tänk, vi har bara fått här i fyra månader eller vad är det och vi vill redan flytta igen :P
Därför vi tycker det är för tok för litet.
Jag trivs jätte mycket och skulle helst inte vilja flytta men hittar vi någonting som känns rätt från första början så tar vi det om vi kan. Vilket det var så här med den här lägenheten oxå, kändes rätt direkt när vi kom in i lägenheten men sen när alla saker kom in i lägenheten så vart det trångt! :(
Flickorna får absolut inte plats med några leksaker i deras rum!
Så nu ställde jag mig nyss på kö på en annan lägenhet fast en 4:a! :)
Hoppas vi inte kommer så långt bak i kön!
Någon som kanske är intresserad av våran lägenhet så har ni förtur om ni hör av er till mig.
Idag var det tänkt att vi skulle på babysång men då flickorna vaknade klockan sju så sket det sig för då ska dom ha gröt klockan 11, då när vi ska vara där nere.
Så jag blir hemma idag! Ganska skönt ändå, känns som om jag inte har så mycket kraft idag :S :/
Sen fick jag nyss mail om att Thea och Philips dop present är klar så dom kommer på Onsdag :)
----------
Nu tror jag att jag ska ta någonting att äta medans flickorna sover lite :)
Sen lite tv tittning innan man ska sätta igång med att plocka i köket och badrummet :P
Min bror och Alice :)
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0