FREDAG/IGÅR/IDAG/NAMNSDAG.

Idag är det äntligen Fredag och jag som hade fredag i mitt huvud hela dagen igår :P hehe
Men nu är det äntligen det!
Jag sitter hemma nu med Therese :)
Kollade precis mailen och har äntligen fått ett mail på vagnen så hoppas dom köper den i helgen! :)
Sen har jag även beställt dop present till lilla Theas dop! :)
Igår var ju som sagt min mamma, mormor, bror, fru och barn här och det var sååå trevligt!
Jag trodde inte bror med familj skulle komma eftersom dom nyss fått en till dotter men dom kom och det uppskattas som fan! Trivs så bra med er, hoppas ni gör desamma!
Det är så där dagar man ångrar att man inte bor i Järvsö nära familjen!
Men innerst inne på trivs jag nog bättre här som det är i idag!
Jag och älsklingen har pratat om att flytta till Järvsö när flickorna ska börja i skola så vi får se hur det blir med det !
Tillbaka till idag!
Idag kommer Älsks familj!
Hans mamma, pappa, syster med familj.
Sen när dom har åkt så vi vara med Älskade Elin, Andreas och lilla Thea ! :)
------------
I morse fick älsk ett sms, ett trevligt sms! :)
Niklas och Emelie har ÄNTLIGEN blivit föräldrar ! :)
GRATTIS TILL ER!
En liten pojk kom det ut, vilket vi visste redan att det skulle komma :P
--------------
Och jag har namnsdag idag, GRATTIS till mig :P
HAHA
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

SV: Det var nån loppis utanför E-center i Söderhamn igår, brukar tydligen vara det på söndagar. :) Vet inte om det är varje söndag dock.. ;s

2011-05-23 @ 15:31:23
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0