Min första Mors dag!

Idag är det Söndag och mors dag, min första mors dag :P
Alice och Lea har inte sagt grattis än men jag har massa pussar ;) hehe
Alice ligger och sover och Lea sitter här med mig och gnuggar tandköttet på allt som går :P En liten tand på G tror jag! :)
Själv har jag nyss ätit frukost och väntar nu på Ida och Jimmy ska komma en sväng och säga hej :))
Älsklingen är på crossbanan och kommer förhoppningsvis hem senast kl 2!
Sen ikväll kommer min älskade mor till Bollnäs och ska bo på Långnäs camping :) Så ska dit ikväll och fika och fira henne på mors dag! Hon har redan fått presenten så det blir bara en mysig fika :)
Sen ikväll är det Big Brother och det är såååå spännande vem som åker ut denna vecka! Jag tror det blir Sara men jag hade fel förra veckan så kan även ha det den här veckan. Blir det inte Sara så tror jag Chrille!
Börjar bli försyld oxå tror jag :(
Har så jävla ont i halsen, jag har inte tid eller lust att bli sjuk !
----------
I morgon så ska vi vara med min mamma hela dagen :)
Äta lunch och bara mysa! :)
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0